Бәкірдің ізбасары

Бәкірдің ізбасары

Бәкірдің ізбасары
ашық дереккөзі
1620
Димаш Құдайбергеннің 15 жасында жаз­ған тұңғыш әні «Ұмытылмас күн» бүгінде күл­­лі әлем халқы шырқайтын хит әнге ай­нал­­д­ы. Ондаған тілге аударылған туындыны дү­­ниенің түкпір-түкпірінде түпнұсқа – қазақ ті­­лінде әуелететіндердің де қатары көп. Біздің бү­гінгі әңгімеміз «Ұмытылмас күннің» сөзін жаз­­ған азамат, танымал әндердің авторы Орал Байсеңгір туралы болмақ. Асанәлі Әшімовтің бағасы Құдай берейін десе, жер таңдамайды ғой, ә? 1992 жы­лы Ақтөбе мәдени оқу- ағарту учи­лище­сі­нің студенті Орал Байсеңгір бір асханаға кіріп: «Сорпа бар ма?» деп еді, анадай жерде тұрған тұл­ға­­­лы кісі жалт қарады. «Әй, бала, бері келші. Дауы­­сың күшті екен, қайда оқисың?». Бұл жөнін айт­ты. «Біз­де бүгін «Жігіт сұлтаны» байқауы өтетін еді, соны жүргізіп беруге қалай қарайсың?». Қай­ран жиыр­маның жауабы да шалт қой: «Әзірмін». «Жүр, ен­деше». Таңырқап қалғаны рас. Өйткені ана кісі қал­жыңдайтын адамға мүлде ұқсамайды. Ки­ген киі­мі, болмыс-бітімінен зиялылығы аңға­рылып тұр.  «Тәуекел». Көлік ішінде танысты. Тө­леген Қуанышев. Ақтөбе педагогика инс­титутының проректоры. Әңгімесінен ұқ­қаны – бүгінгі сайысты жүргізуші жігіт аяқ астынан ауырып қалған. Кештің өтуіне жауап­ты адам – Төкең. Тамақтанып алайын деп, асханаға кірген беті екен. Ал­дағы іс-шараны ойлап басы қатып тұр­ғанда, бұл келіп гүр ете қалған. Баритон дауыс жалт қаратқан Төкең алдында тұр­ған сымбатты жігітті көреді... Байқау дүрілдеп өтті. Тарихтан ха­бары мол, қой қайырып жүріп та­лай кітапты кемірген жүргізушінің сце­нарийден тыс сұрақты да қойып, кейде сас­қалақтап қалған қатысушының қол­ты­ғынан демеп жіберген сәттері қазылар ал­қасының да, көрерменнің де назарынан тыс қалған жоқ. Өзін еркін ұстайтыны, сах­на мәдениетін жетік білетіні де аң­ғары­лып тұрды. Кеш біткеннен кейін Төлеген Қуа­ны­шев­тың жаңадан ашылған драма театр­дың режиссері Дихан Жәлекеновке те­ле­­фондап: «Саған дайын актер таптым» деуі сол ырзашылығының белгісі еді. Кейін Парламент Мәжілісінің депутаты бо­лып талай мәселе көтерген Төлеген аға бұ­ның жолын осылай ашып берген бо­латын. Актерлік – арманы еді. Оның себебі бар. Ақтөбеден шыққан даңқты акт­ри­са, Қа­зақстанның халық әртісі Ал­тын Ружева жыл сайын кіндік қаны там­ған Ой­мауы­тына әріптестерін алып келіп, ашық аспан ас­тында түрлі қойы­лым қоятын. Көрші Дияр ауы­лына да келетін. Ауыл адамдары ак­терлерді кезек-кезек алып кетіп, қонақ қылу­шы еді. Олар келгенде күллі ауыл, әсіресе, балалар басқа бір әлемге еніп кет­кен­дей күй кешетін. Аттанған сәтінде қы­зы кеткен үй сықылды қоңылтақсып қа­латын. Қимас бір сезім билейтін. Бала Орал келесі жазға дейін олар сомдаған әр­бір рөлді көкірегінде тербетіп, әлдебір әуен­ді талмап жүретін. Айтпақшы, Алтын Ру­жеваның белгілі актер Болат Әбділ­ма­новтың анасы екенін айта кеткеніміз жөн шығар. ...Міне, енді сол театрға өзі келіп отыр. Жалпы, Ақтөбе кеңес заманында орыс би­­леген өңір ғой, 1935 жылы Темірбек Жүр­­геновтің ұсынысымен ашылған қазақ му­зыкалық драма театры 1941 жылы со­ғыс басталғанда жабылып қалған бола­тын. Есесіне орыс театры гүрледі. Сон­дық­тан да 1992 жылы қазақ труппасы ашыл­ған­да жұртшылық бөркін аспанға атып қуан­ды. Кәсіпқой актері аз театрдың ре­жиссері Дихан Жәлекенов оларды халық арасынан іздеді. Оралға ықыласы түскені де содан. ...1997 жыл. Мұхтар Әуезовтің туға­ны­на 100 жыл толуына орай Алматыда өткен ха­лықаралық байқауда Ақтөбе драма теат­ры ұлы суреткердің «Айман-Шол­па­нын» сахналады. Оралға жылпос Жарас­тың рөлі тиген. Сахнада тұрып бұл «Теңге тоқал келе жатыр» деп жар салды. Бірақ «Теңгенің» шығатын түрі жоқ. Абдырамай: «Тең­ге тоқал келе жатыр...», «Апырай, то­қал Теңге қай жақтан шыға келеді екен...» деп анда-мұнда жүгірген бұның хәлін еш­кімнің басына бермей-ақ қойсын. Тең­генің рөліндегі актрисаның таулы Ал­ма­тыға келгелі бері қан қысымы көтеріліп жүр­ген. Сахнаға шығар сәтте қатты ауыр­ға­сын жедел жәрдем шақырылып, олар ем-дом жасапты. Бір кезде шықты-ау, әй­теуір. Шыққаны бар болсын, аузы икемге ке­лер емес. Соны аңғарған бұл «Былай де­гің кеп тұр ғой, ә?» деп «тоқал» айтуға тиіс сөзді айтады. Бір кезде отыра қалып, дұға оқып жатқан кезінде басына бірдеңе кірш етті де, тұла бойы жылып сала берді. Сөйт­се, сценарий бойынша дұға оқып біт­кеннен кейін «Теңге» лақтырып, бұл қа­ғып алуға тиіс найза ауырып тұрған акт­рисаның қолынан түсіп кеткен екен. Кө­рерменге басынан аққан қанды көр­сет­пеу үшін шашын қайта-қайта тарақтайды. ...Қойылым біткен сәтте қазылар ал­қа­­сының құрамында отырған Асанәлі Әші­мов сахнаға көтерілді. Әдетте халық­ара­лық байқауда қазылар алқасының мү­­­шесі сахнаға шықпауға тиіс. Бұлар үр­пиісіп қалған. Атақты актер көп ішінен бұ­ны тауып алып, қолын ықыластана қыс­ты: «Алып шықтың!». Сөйтсе, талайды көр­ген тарлан бәрін аңғарып, бұнымен бір­ге қиналып отыр екен ғой. Мэтрдің бұл сөзі кез келген атақ-дәрежеден артық емес пе?. Бұдан кейін де біраз рөлді «алып шық­­­ты». Рөл ойнап қана қоймай, об­раз жасауға ұмтылатын актердің ықы­ласын көрермен де байқады. Жиенғали Тілепбергеновтің «Перизат-Рамазанын­дағы» Жарылғаптың, Сұлтанәлі Балға­баев­тың «Ең әдемі келіншек» атты пьеса­сында Аб­долланың, Елен Әлімжановтың «Тақ­та­ла­сында» су жұқпас Дауғабайдың, Қ.Ыс­қақов инсценировкасын жазған «Ұлпан-Есе­нейде» қарақшының, Шекспирдің «Ко­роль Лирінде» Бургундия герцогінің рө­лін ойнаған ол Тахауи Ахтановтың «Ан­тында» баһадүр Әбілқайыр ханның рө­лін сомдады. Театрдың есігі сынған күн Ақтөбедегі Құдайберген Жұбановтың есімін иеленген оқу орнында оның ұлы, бел­гілі ғалым Есет Жұбанов жұмыс істеді. Орал сол кісіге жиі барып, әңгімесін тың­дай­тын. Бірде ол Жиенғали Тілеп­бер­ге­нов­тің «Сүйіскендер» атты пьесасы бар еке­нін айтты. Пьеса Құдайберген Жұба­нов­тың үйлену тойына арнап жазылған екен. Кезінде сахналаныпты. Мұны естіген біз­дің кейіпкеріміздің пьесаны тауып алып қоюға, яғни, өзін режиссер ретінде сы­нап көруге аңсары ауды. Бірақ шығар­маны таба алмады. Әлі таба алмай жүр... Бірақ режиссер ретінде бақ сынап көр­ді. Қ.Жұбанов атындағы өңірлік уни­вер­ситетте жастар театрын құрған ол Мұ­қағали Мақатаевтың «Қош, махаб­ба­тын» сахналады. Ертеректе жазылған дү­ние ғой, соны бүгінгі өмірге қалай кірік­тіру­ге болатыны жайында бас қатырды. Бас кейіпкер Бағдаттың әні қандай болды екен, шіркін?. Мұқаң пьесада бұл жайында ашық айтпайды. Міне, осы жерден жұм­ба­ғының кілтін тапты. Ән керек! Ән бол­ған­да да, көрермен еріксіз қосыла кететін туын­ды болуы керек. Сосын Бағдаттың ба­сындағыдай баянсыз махаббатқа арнал­ған шығарма болуға тиіс. Іздегенге сұра­ған, осы кезде досы, ғажап әнші Аймұрат Мә­жікбаев бір ән жазғанын айтты. Соған сөз керек дейді. Тыңдап көрсе, буынға кө­не бермейтін, ырғағы бөлек, тосындау дү­ние екен. Бірнеше күн толғанып жүріп сөз жазды. Ән сол тұста Ақтөбенің кәрі-жа­сы түгел тыңдайтын «Рауан» радиосы ар­қылы насихатталып, әп-сәтте жүрек­тер­ді жаулап алды. Жұрттың бәрі радиоға хабарласып, сол әннің берілуін сұрайтын. Бірер айға созылған пьесаның дайындығы біт­кенше, күллі Ақтөбе жастары бұл әнді жат­тап алып еді.  width= Жастармен жұмыс істеудің қиындығы да, артықшылығы да бар екен. Қиын бола­ты­ны бұлар, кәсіпқой актерлер емес. Ар­тық­шылығы да сонда. Шынайы. Жасан­ды­л­ық жоқ. Сосын пьеса студенттердің өмірі жайында ғой, етене таныс әлем. Шар­шамайды. Сынаған сәтте, әсіресе, қыз­дар жағы көз жасын бір сығып алады да, қайта кіріседі. Қатал профессордың рө­ліне университет оқытушысы Айшуақ Дәрменұлын алды. Күткен күн де келіп жетті-ау. Репи­ти­ция кезінде төгілген тер текке кет­кен жоқ. Әрбір рөл көрерменін сендіре алды. Бір күнге жоспарланған дүние үш күн қатарынан қойылды. Үш күнде де анш­лаг болды. Залға адам сыймай, көп көрер­мен тік тұрып тамашалады. Әрине, көрерменнің ықыласы бөлек те, кәсіпқой маманның пікірі басқа ғой. Орал­дың да, жастардың да күткені сол кә­сіп­қой маманның байламы еді. Т.Ахта­нов атындағы театрдың бас режиссері, өзі де талай рөлді сомдаған актер Мағзом Ба­қытжановтың қабағы қату екен: – Бүгін біздің театрдың есігі сынды, – деді ол. Жастар үрпиісіп қалды. – Бұндай жағдай театр тарихында бірін­ші рет болып отыр, – деді режиссер та­ғы гүр етіп. Сосын бұған бұрылды: – Орал­жан, театрдың есігін сындырып кіре­тін көрерменің көп болсын. Тамаша! Балалар, жарайсыңдар! Мағзом аға Оралды кең құшағына алған кезде барып, жастар ес жиып, жадырай күлген. Ал сыртта көрер­мен бірден тарап кете алмай, театрдың ал­дын­да ән шырқап тұрған болатын: «Ақ­қуым, аяулым, арманым...». Спектакльден кейін радиодан «Ақ­қуым­ды» сұраушылардың саны еселеп арт­ты. Әуелі Әнуар-Садат Өтесбай, кейін Қа­нат Айтбаев басқарған «Рауан» радиосы Ақ­төбедегі әнші қауымның тыңдарманға та­нылуы жолында орасан зор еңбек етті. Қа­нат өзінің «Димаш-Әли» студиясынан олар­дың кассеталарын шығарып, әрі қа­рай радио арқылы насихаттауды қолға алды. Сол кассеталарда әнмен қоса ақын­дар­дың өлеңдері де оқылды. Ол өлеңдер­дің бәрін Орал оқитын. Орал Байсеңгір, Бақытбек Зейнелов, Аймұрат Мәжікбаев, Нұрталап Жүсіпов, Дулат Айтжановтар ра­диоға түнеп жүрді десек, артық болмас. Нұргүл Алмасқызы, Бибігүл Биманова, Жа­нар­гүл Досовалар жүргізетін радио ха­бар­лары орыстанып кеткен Ақтөбені қа­зақтандыру бағытында көп жұмыс істе­ді. Азғантай уақыт «өмір сүрген» радио өңір­дің талантты ұл-қыздарының басын қо­сып кетіп еді... «Ұмытылмас күн» Орал бір кезде жер үй іздегенде Қанат Айт­баевтың әкесі Құдайберген ақсақал­дың ақылымен соларға көрші шағын үйді сатып алған. Кейін еңселі баспана тұрғыз­ды. Екі үйдің балалары қатар өсті. Кіл қа­­зақы кісілер жиналған бұл көшенің ба­ла­пандары да байырғы ауыл тәрбиесі­нен қол үзген жоқ. Шаңдатып футбол ой­нап жатып, анадайдан үлкен кісінің қа­ра­сын көрсе, добын тастай салып «асса­лау­мағалейкум» деп қос қолын ала жүгіре­тін. – Әке, Димаш ән шығарыпты. Сөзін саған жаздырғысы келеді. Өзі келіп айтуға ұялып жүр, – деді бірде Сенім. – Ұялғаны несі? Осы үйге қалаған ке­зін­де кіріп, бұнымен еркін әңгімелесетін Ди­­­маштың қылығына таңғалып еді. Сенім қысыла күлімсіреді. «Айт, келсін!». Келді. Күн­дегі қалжыңбас Димаш емес. Жүзі ала­бұртып кетіпті. Бұған тура қарай алмайды. Кібіртіктей береді. Бұл сонда барып түсінді. «Е, бұлар да ержетіп қалған екен ғой...». Өзінің алғаш ғашық болған сәті есі­не түсті. «Сірә, қазір бірдеңе десе, мен бір­ден Қанат пен Светаға барып айта­тын­дай көріп тұр-ау», – деді іштей жымиып. Бірақ сыр берген жоқ. «Кәне, ойнашы». Димаш күйсандыққа отырып, ыңылдай бас­тады. Әнге келгенде басқа дүниені ұмы­тып кететін әдеті емес пе, клавишті ер­кін басып, құйқылжыта жөнелді. Қайыр­масы кең тынысты екен. Сосын әдет­тегідей төрт жол өлеңнен кейін бір­ден қайырмаға түсетін дүние емес. Әр шу­мақтан кейін қайырмаға түсер тұста бөлек бір қайырым бар. «Пай, пай» деді іш­тей. Өй, мынау іздеп отырған сөзі ғой. «Пай, пай, шіркін, ұмытылмас күн...» – деді дауыс­тап. Димаштың көзі жарқ ете қалды. «Дәл өзі, аға». Димаш әнімен қайталағанда әлгі бір жол өлең тіпті құлпырып шыға келді... Димаштың не ойлағанын кім білсін, ал бұл алдында отырған бозбаланың бар-жоғы екі-үш жылдан соң әлемге мәшһүр ән­ші атанатынын, дәл осы өлеңінің та­қы­рыбы оның байтақ Қазақстанды аралаған турнесінің атауы болатынын, «Әлем аруы — 2018» байқауында жер жүзіндегі ең әдемі 118 арудың Димашпен бірге айта­тынын, төрткүл дүниенің түкпір-түкпі­рін­де өтетін концерттерде күллі зал ән ав­торымен қосыла шырқайтынын білген жоқ-ты. Тек ұлының досы, өзіне туған іні­дей боп кеткен ақкөңіл Димаконның тіле­гін орындағанына риза еді. Кейін үлкен сахнаға шыққан сәтінде Ди­маш бала күнінен құлағында қалған «Ақ­қуымды» атақты әнші Майра Мұхам­мед­қызымен бірге орындап, әнге жаңа реңк берді. Аймұрат пен Оралдың жалы көтеріліп қалды. Пандемия жағадан алған тұста Димаш Құ­дайбергеннің орындауында клип бо­лып жарық көрген Ринат Ғайсиннің «Қай­ран, елім» атты әнінің сөзін Данияр Алда­бергенов пен Орал жазды. Жалпы, әнге сөз жазу оңай емес. «Еділ мен Жайықты» жазарда Жұбан Молда­ға­лиевтің Ілия Жақановқа қалай өкпелейтіні көзіқарақты оқырманның есінде болар. Сол секілді әр композитор әннің мәтіні өз көңі­лінен шыққанын қалайды. Соған орай олай өзгерт, былай өзгерт дейді. Оған мық­ты ақындардың жүйкесі шыдай бер­мейді. Сосын әнге сөз жазатындарға кәсіп­қой ақындардың қыли көзбен қарайтыны да бар. Әнге жазған сөздері ел аралап кет­кен белгілі шайырға бір келіншек «Сіз поэт-песенниксіз ғой...» дегенде шат-шәле­кей болғанын өз көзіммен көрдім. Қорлық деп ұқты. Ал алыс шетелді айтпай-ақ қоя­йық, мына іргеміздегі орыстың өзі «поэт-пе­сенниктерін» құрмет тұтады. Ән бай­қау­ларында олар төрде отырады. Ал бізде олар­ға қойылатын «диагноз» біреу – «ақын емес». Оралдың байламынша, әнге сөз жазатындарға деген көзқарас өзгеруі керек. Өйткені екінің бірі жаза алмайды. Ол үшін өзі де ептеп ыңылдай алатын, ән­нің табиғатын сезіне алатын адам болуы керек. Әншілер ән айтқанда, әннің авто­ры ғана емес, сөзін жазған кісінің де есім-сойы аталуға тиіс. Талай әннің сөзін жаз­ған Бәкір Тәжібаев композиторларға үнемі ренжіп жүреді екен. Өйткені олар бұны «ұмытып кете беретін» көрінеді... Бастау Оралдың кіндік қаны тамған Бай­ғанин ауданы – Бәкір Тәжі­баев, Сағи Жиенбаев, Тобық Жармағамбетов, Өте­жан Нұрғалиев, Сәбит Баймолдин, Есен­бай Дүйсенбайұлы, Қажығали Мұ­хан­бетқалиұлы секілді белгілі қаламгерлер дүниеге келген өңір. Мәди Айымбетовтің де балалық шағы осы топырақта өткен. «Жар­қамыс – жарты Жазушылар одағы» деп Қадыр Мырза Әлі айтқан қанатты сөз қаламгерлердің арасына кең тарады. Жо­ғарыда аталған қалам иелерінің кез кел­генінің шығармасын жатқа соғатын Ора­л­ға солардың ішіндегі ең жақыны – Бә­кір ағасы. Өйткені ол кісі де ән жазған, ән­нің сөзін жазған адам. Даңқты ақын-ком­позитордың ізбасары ретінде Орал оның әрбір мұрасына елеңдеп отырады. Ал­матыға бір барғанында үйіне соғып, отба­сының келісімімен 8 пьесасының қол­жазбасын әкеліп облыстық музейге тап­сырды. Енді соны кітап қылып шығару­дың әрекетінде жүр. Ағасының рухына ар­нап жазған «Бәкір аға» атты әні де кең тарап кетті. Жарқамысқа барар жолда Ақбұлақ атты жер бар. Бәкір ағаның «әке­сі атын суарған, анасы талай су алған» қа­сиетті бұлақ. Көзі жабылып, қараусыз қалған тұста ақын Жақсылық Айжанов, Орал Байсеңгірлер дабыл қағып жүріп, басын ретке келтірді. Енді келген кісі бұ­лақ­тың мөлдір суын ішіп, әрі қарай атта­нады. Тобық Жармағамбетовтің, Ертай Ашықбаевтың, Сәтжан Дәрібайдың, Ай­мұрат Мәжікбаевтың, Қанат Айтбаев пен Димаш Құдайбергеннің, Ақеділ Той­шанұлының әндеріне сөз жазған Оралдың өз әндері де жер-жерде орындалып жүр. Қазір қазақтың әні болмысынан алыс­тап бара жатқанын ешкім жоққа шығара ал­майды. Тарс-тұрс, дүңк-дүңк еткен әуен­ге етіміз әбден үйренді. Әуен бас­тал­ғаннан-ақ цирктің атындай секеңдей жө­нелетін болдық. Сонда да Ақселеу Сей­дімбектің, Тұрсынжан Шапайдың әндерін тың­дағанда ішіңде қарғын жүріп, әлдебір ғажап әлемді аралап кететінің рас қой. Енді Оралдың әніне келейік. «Қайран көңіл, өттің, өмір. Жылаймын қимай-қи­май ағыл-тегіл!». Мына қайырма осылай деп егіледі. Өзі ғана жыласа жақсы ғой, тың­даушысын қоса жылатады. Мұндағы «жы­лау» жақсы мағынасында, әрине, әйт­песе, бұл тіпті де жылауық әндердің сана­ты­нан емес. Жылататыны сол, перизаттың қос қанатына маржан тағып, жүрек бай­ғұс­ты сағым далаға алып ұшады. Әйтеуір, бейжай тыңдау мүмкін емес. Жан-дүниең төңкеріліп, астан-кестеңі шығып, қапе­лім­де бір түсініксіз нәрсеге айналып кете бара­ды. Өзегін өртеген бір мұң, сағыныш, ерке­лік, есірік көңіл. Осының бәрі ерекше ма­хаббатқа ұласып, айтылмақ сыр әуен желі­сін бойлай келіп, ән қазығына бай­лан­ған. Кәдуілгі даланың қасиетін сезінген ұланның санасында ғана болатын сын­дар­лы сезім. Ашық-тесік, алба-жұлбадан әб­ден жеріген бізге бейіл дүние екен. Ав­торы өзіміздің Орал ғой – Қосай Байсең­гір­дің Оралы. Кешегі Ақселеу, Тұрсынғазы, одан кейінгі Тұрсынжандай қазақи әннің күретамырына дәл түскен қасқалар мен жайсаңдардан кейінгі тізгін ұстап жүрген са­наулы топтың арасындағы осы бауыр­дың қарымы ерекше. Бұл – Гүлмарс Аман­баева­ның орындауындағы Оралдың «Қай­­­ран, көңіл» әнін тыңдағаннан кейінгі Бе­рік Жүсіптің пікірі. Кәдімгі Сыр өңірі ақын-жырауларының әрбір әуенін таспаға түсірген, әрқайсысының ерекшелігі туралы сағаттап әңгіме айтуға бар ғалым Берік. Оралдың әндерінің осы ерекшелігін байқаған шығар, биыл тұңғыш рет өткен рес­публикалық «Дала дауысы» байқауында қа­зылар алқасы оның «Біздің ауыл тама­ша» атты әніне «Ең үздік фольклорлық му­зыка» номинациясы бойынша бас бәйге берді. Бірнеше жыл бұрын республикалық ән байқауында «Қазағым» атты ән-маршы Гран-при жүлдесін алып, ҚР Ұлттық Ұлан гвардиясының бас саптық әні ретінде қа­былданған болатын. Сәтжан Дәрібайдың сөзіне жазылған «Жаса, сақшы сарбаздар» атты әні де Ішкі істер министрлігі ұйым­дас­тырған байқауда топ жарған еді. Ал «Байғанин маршы» атты өлеңі туған жерін­дегі кез келген шараның нүктесін қоя­­­тын шығармаға айналды. ...Ақтөбенің тарихи тұлғаларын ұлық­таған деректі фильмдердің бәрі Оралдың дау­сымен жазылды. Барлық іс-шараларда жүр­гізуші болып сол жүреді. Ақ шаһарға өнер­ге қатысты біреуге келсе іздеп барып, үйі­не алып келеді. Үйі де Ақтөбе өңірін та­ныс­тыратын музей секілді. Музыкалық ас­паптың түр-түрі, неше түрлі тас, зер­гер­лік бұйымдар, пәлен ғасырлық тарихы бар ағаштың кесіндісі, Құдай-ау, не жоқ дей­сің? Соның бәрі сізді басқа бір әлемге же­телей жөнеледі. Жаныңыз тазарып, сер­гіп қайтасыз. Бәлкім, оның өнерінің де саф алтындай болуы сол бастауының та­за­лығынан болар?!

Бауыржан БАБАЖАНҰЛЫ

Серіктес жаңалықтары