Кондуктор автобуста жолаушыны қорласа не істеу керек?

Тасымалдаушы жолаушыға жайлы жағдай жасауға міндетті.

Кондуктор автобуста жолаушыны қорласа не істеу керек?
ашық дереккөз
870

Бұл сұрақтың жауабы тұтынушылардың құқықтарын қорғауға қатысты оқу-әдістемелік құралда жазылған, деп хабарлады Turkystan.kz.

 «Автомобиль көлігі туралы» ҚР Заңының 22-бабы 2-тармағының 3) тармақшасына сәйкес жолаушылар мен багажды автомобильмен тұрақты тасымалдауды жүзеге асыратын тасымалдаушы оған қажетті жайлылық пен қызмет көрсету жағдайын жасауға міндетті.

«Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы ҚР Заңының 42-4-бабына сәйкес, құқықтары мен заңды мүдделері бұзылған тұтынушы құқықтары мен заңды мүдделерін бұзушылықты жою және осы бұзушылықтармен келтірілген залалды (зиянды) ерікті түрде өтеу туралы наразылықпен орындаушыға жүгінуге құқылы. Кешірім сұраудан және басқа талаптардан бас тартқан жағдайда, сіз көпшілік алдында кешірім сұрау және моральдық зиян келтіру туралы сотқа талап арызбен жүгінуге құқылысыз», – деп жазылған оқу-әдістемелік құралда.

Серіктес жаңалықтары